MORAND

Zamówienia telefoniczne

605 101 690

od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 17.00

Kategorie w sklepie

Polityka zwrotów i wysyłka zamówień

Szanowny Kliencie, jeżeli znalazłeś się na tej stronie, oznacza to, że najprawdopodobniej coś poszło nie tak w realizacji zamówienia i nie jesteś zadowolony z dokonanego zakupu.

Nie ma jednak powodów do zdenerwowania! Nasza firma szanuje Twoje prawa. Poniżej zamieściliśmy informacje, które pozwolą Ci szybko i wygodnie złożyć reklamację lub dokonać zwrotu towaru w ramach odstąpienia od umowy.
Oczywiście, nie musisz korzystać z naszych formularzy, a skorzystać z innych lub samodzielnie sporządzić stosowne pismo. Masz tutaj pełną dowolność!

Na początku wybierz, która z opisanych sytuacji jest zgodna z Twoją sytuacją i pobierz odpowiedni formularz.

  1. Zakupione produkty:
    1. dotarły do mnie uszkodzone;
    2. dotarły do mnie inne, niż zamówiono;
    3. dotarły do mnie i są niezgodne z umową.

Od chwili złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz 14 dni na wysłanie produktów, od zakupu których odstąpiłeś. Produkty powinny być należycie zabezpieczone na czas transportu i dostarczone na nasz adres:
MORAND Andrzej Morawski

ul. Akacjowa 98K

96-330 Puszcza Mariańska

! UWAGA !
W przypadku dostaw towaru za pośrednictwem DPD prosimy o dokładne sprawdzenie w obecności kuriera czy przesyłka (opakowanie i zawartość) jest w stanie nienaruszonym. Jeżeli przesyłka jest uszkodzona lub niekompletna, prosimy wraz z kurierem spisać protokół szkody. Odpowiedni formularz posiada przy sobie kurier. Tylko taki protokół spisany podczas odbioru przesyłki, w obecności kuriera, daje możliwość zgłaszania reklamacji dotyczącej braków lub uszkodzeń mechanicznych towaru.


pobierz formularz zwrotu